lördag 3 januari 2009

ja då var det ett tag sen man skrev så vad har hänt den senaste tiden undrar du säkert?
Ja kan ju börja med att skiten fortsätter vet inte varför det händer men det är inte det minsta kul kan jag säga. men nu så ska vi inte bara prata om det tråkiga. nu så ska jag berätta vad som hände på nyår det började med att man gjorde färdigt den hemma gjord smörgåstårtan drack vin öl och en snarre. sen så bar det av till Ågesta. var helt ok ett tag sen så var kvällen så där fick ett samtal av polaren han var på sjukhuset med sin mor. är jävligt arg på en av sjuksköterskorna där, ska inte gå in på vad hon gjorde men det var inte så smart i alla fall. sen så var det lite små gnabb här och där. men annars så var det.
Sen så på nyårsdagen så ringde en annan polare och det kan inte ha varit kul det hon var med om men hon ska vet att hon kan ringa mig närsomhelst om hon vill prata.
men annars så har det varit bra.
Och sen så börjar jag ramla tillbaks i ett gammalt mönster har inte varit där på flera år men det är så jobbigt just nu så under den korta tiden jag gör det så känns det bra. Man lämnar liksom ämnet och tillvaron för en stund och det är SÅ SKÖNT. men har inte riktigt kommit till det där stadiet då det är så skönt har varit nåt annat som har kommit ivägen men snart så kommer det.
Men det negativa är att det kan bli jobbigt för andra det är det som hindrar mig men jag vet inte vad jag annars ska göra.
Men nu så orkar jag inte skriva mer får ta det här i bitar men nu så har jag börjat lite i alla fall.
Men ni får ha ett bra 2009 och hoppas det kommer att gå bra för alla.
KLART SLUT

1 kommentar:

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

hunny,vi var i årsta, inte ågesta :P ja, en hel tårta har vi kvar minsann. nu ska jag kurera mig och kanske blogga lite. ses på jobbet imorn. puss. love you.